vrijdag 5 mei 2017

Doorbikkelen

Eerder schreef ik al in een blog dat ik weer aan de studie was. Ik vroeg mij toen af of ik wel de discipline had om de thuisstudie door te zetten. Ik ben er achter dat ik dat wel heb, als ik het maar interessant genoeg vind, genoeg uitgedaagd wordt en voor mezelf heel duidelijk een schem opstel. Dat laatste zodat ik iets heb om me aan vast te houden qua planning. Mijn streven is om eind juni examen te doen.

De helft van de studie is puur theorie en gaat o.a. over communicatie. Nu heb ik dat bij een andere studie allemaal wel gehad, dus ik ga er wel snel door heen. Maar toch... het is taaie kost. Begrijp me niet verkeer hoor. Het is echt wel interessant, maar ik wil aan de slag met berekeningen enz. Het echte budgetcoachwerk gaan proeven. Omdat ik dat gevoel al bij hoofdstuk 7 had, ben ik ook al begonnen met hoofdstuk 12. Dat is het eerste echte "werk"hoofdstuk. Dus ik gooi alles door elkaar om het toch maar uitdagend te maken.

Officieel ben ik nu bij hoofdstuk 10 van de cursus. Ik loop iets achter op mijn eigen studieschema maar flink voor op het schema van de organisatie. Het huiswerk van hoofdstuk 9 is gisteren ingestuurd. Dit weekend hoop ik het van hoofdstuk 11 in te sturen. En dan nog even flinks doorbikkelen om mijn eigen studieschema in te halen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten