donderdag 18 mei 2017

Creatief bezig zijn

Vorige week had ik het jaarlijkse damesuitje van mijn werk. We werken bij een echt mannenbedrijf en wat is het dan soms fijn om met alle vrouwen wat te ondernemen, te kletsen etc. Ieder jaar organiseert een andere afdeling dit uitje. Dit jaar hadden we "eat, drink, paint" als activiteit georganiseerd door de collega's van de catering.

Ik riep van te voren "Ik ben helemaal niet creatief" en  "Schilderen is niet echt wat voor mij". En met mij nog een paar collega's. Maar we zijn toch mee gegaan. Dus op naar het wijnrestaurant Cava22 in Putten met 17 andere meiden. Daar aangekomen blijkt het eerst nog moeilijk om je afbeelding die je wilt schilderen uit te zoeken. Allemaal zijn ze leuk. En wil je dat op hout of op canvas doen. De keuze is gevallen op een drinkend stelletje en hout. Uiteindelijk blijkt het echt heel leuk te zijn. Een lekker wijntje erbij, een hapje erbij, elkaars creatief bekijken. En al hoewel meerdere mensen dezelfde afbeelding heeft gekozen, zijn ze allemaal verschillend.

Ik ben uiteindelijk supertrots op wat ik gemaakt heb. Zo trots dat ik het ga aflakken en het buiten boven onze tuinbank komt te hangen. En nog beter: Ik ga verf kopen om nog zo'n leuk schilderij te maken. Want echt: iedereen kan het!!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten