donderdag 29 december 2016

Op naar 2017

Kerst was dit jaar voor ons rustig. Ik was net hersteld van de griep en manlief begon er mee. Meestal gaan we 2e kerstdag naar mijn ouders in het mooie Groninger land. Ons hele gezin komt dan samen met aanhang en kids. Dit jaar waren we er dus niet bij vanwege de griep. En een heftige griep ook. Poeh, het is lang geleden dat ik zo ziek ben geweest van de griep. 

En nu op naar oudejaarsavond. Ik zal eerlijk zijn: ik zal blij zijn als het 2017 is. Wij hebben huisdieren en één van beide katten, Lancelot, is echt heel erg bang voor de knallen van het vuurwerk. Dus daar proberen we het zo prettig mogelijk voor te maken. 1x per jaar mag hij onder het dekbed slapen dat is dus zaterdag weer zo ver. Alle ramen gaan dicht, de radio aan, alles om het zo fijn mogelijk voor hem te maken. Hopelijk wordt er niet teveel geknald bij ons in de buurt.

Goede voornemens doe ik niet echt aan. Oké eentje dan: iedere week weer een nieuwe blog online. Eigenlijk is dat een oud voornemen maar die ik in 2017 ook wil volhouden.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling. En alle goeds voor 2017.