donderdag 5 januari 2017

Help ons helpen.

Zoals ik al eerder schreef, doe ik niet aan goede voornemens. Daar komt vaak niks van terecht bij mij, dus dat heeft niet echt heel veel zin. Toch heb ik iets waar ik me echt voor wil gaan inzetten in 2017. Ik heb er in 2016 al wat voor gedaan maar nu ga ik vol voor de groep "Mensen in nood Harderwijk en omgeving". Dit is een groep mensen die probeert om anderen die in financiƫle nood zijn gekomen te helpen. En dan specifiek de mensen die niet voor hulp van de voedselbank in aanmerking komen. Hulp kan bestaan uit voedsel, andere huishoudelijke dingen zoals wasmiddel, verzorgingsspullen etc. Maar ook uit kleding of huisraad dat nodig is.

Met de kerst heeft deze groep 63 kerstpakket tassen uitgedeeld aan mensen zodat ze ook een fijne kerst hebben gehad. Een lekkere rollade, chocolaatjes, kerstbrood etc. En ik mocht mee om een aantal van deze pakketten uit te delen. Wat een mooi en dankbaar werk. Mensen die huilen omdat er aan hun gedacht wordt, onbekenden die je om de hals vliegen van blijdschap of niks weten te zeggen. Zo fijn om deze mensen op deze manier toch mooie kerstdagen te bezorgen.

Nu houdt het niet op met kerst natuurlijk. Veel mensen hebben wekelijks hulp nodig. En we doen ons best om dit te kunnen realiseren. Maar daarvoor zijn we wel afhankelijk van hulp en steun van anderen. We ruilen goederen voor etenswaren, krijgen etenswaren, proberen via bedrijven onze voorraad op pijl te houden.

Wil je ook helpen, dan kan dat op vele manieren:
- Geld donatie
- Goederen donatie (om eventueel te ruilen via de facebookgroep Shop voor Nop 341)
- Voedsel donatie

En het hoeft niet allemaal groot en veel te zijn. We zijn blij met alles wat we krijgen.
Wil je meer weten of iets doneren? Neem dan contact met mij op.

Namens alle mensen die wij helpen: Alvast bedankt.