donderdag 22 juni 2017

Vakantie!!

Nog een paar dagen werken en ik heb vakantie. Heerlijk, ik heb er zin in. Iedereen vraagt waar wij heen gaan, maar we blijven thuis. Dit doen wij al een aantal jaren zo en het bevalt ons prima. Tuurlijk willen wij ook wel wat zien van de wereld. Maar zo lang wij onze dieren hebben, hebben we er voor gekozen om thuis te blijven. We gaan wel dagjes weg.

Zo staan voor dit jaar een aantal dorpen uit dit lijstje op onze To-Do list voor de vakantie. Dit naast onze dagjes markt en alle andere klusjes in en om het huis. Er is een boek dat ik graag wil lezen deze vakantie, ik wil nog een Dikke Dames schilderij maken, e.e.a. doen voor Mensen in Nood. Daarnaast natuurlijk relaxen, ontspannen en vooral genieten. En met dit mooie weer gaat dat wel lukken. Alhoewel ik het nu toch echt te warm vind. Mijn ideale temperatuur ligt zo rond de 25 graden. Dan kun je nog wat doen zonder je helemaal in het zweet te werken. Maar terug naar mijn vakantie. De 3 weken zullen waarschijnlijk omvliegen en aan het eind heb ik misschien net de helft van mijn lijstje gedaan. Waarschijnlijk ook wel heel herkenbaar voor een aantal mensen.

Herken je het stadje op de foto? Heb jij misschien nog een tip voor ons wat te doen in eigen land de komende 3 weken? Wat mogen we absoluut niet missen? Kom maar op met die Uit-in-Nederland tips.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten