donderdag 8 juni 2017

Memories

Heb je ook pinterst? Ik wel en ik vind het heerlijk om tussen al die ideeen, plaatjes enz te snuffelen. Zo heb ik diverse borden varierent van dorpen waar ik gewoond heb of woon tot dingen voor mijn groentetuintje. Uiteraard borden over eten, huisideeen en dieren. Maar 1 bord kan ik met regelmaat opnieuw bekijken: memories.

Op dat bord staan allemaal leuke plaatjes van dingen die ik ken vanuit mijn jeugd. Sommige zijn bijna gelijk aan hetgeen ik had of ken. Maar ook plaatjes van exact het zelfde item. Zoals een rode leren portomonnee die ik had. Geen idee hoe ik er ooit aan gekomen ben, maar ik was er altijd wel heel erg blij mee. Of het spel Dokter Bibber. Wat hebben we daar veel mee gespeeld thuis. Geweldig spel. Geen idee of die nog bij mijn ouders op zolder staat. Dat ga ik eens navragen. Of Miss Sporty Musk. Volgens mij mijn eerste parfum. En zo kan ik nog wel even door gaan.

Heb je ook een leuk pinterestbord dat je graag wilt delen? Ik ben benieuwd. Zet de link hier onder.
Ik verder ben ik benieuwd of we ook herinneringen delen. Dokter Bibber misschien??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten