donderdag 6 april 2017

Help, ik ben een streber geworden!!

Zoals in een eerdere blog al verteld, ben ik weer aan de studie geslagen. De eerste hoofdstukken heb ik gedaan, het huiswerk is ingestuurd en de cijfers zijn al binnen. Gemiddeld sta ik nu een 8,5. Dik tevreden ben ik daarmee. Alhoewel........

Op hoofdstuk 5 scoorde ik een 6,5. En daar baal ik van omdat ik voor de andere hoofdstukken allemaal goede cijfers heb gehaald. Ik stond gemiddeld een 9 na 4 hoofdstukken. Vroeger was ik zo´n leerling die een zesje prima vond. Dat was toch een voldoende. Ik rekende ook vaak uit wat ik voor cijfer moest halen voor een proefwerk. Dan wist ik hoeveel tijd ik er qua leren in moest steken om het cijfer te halen om voldoende op dat vak te blijven staan. Lekker makkelijk dus. Maar nu.......

Het is niet dat ik de stof niet goed begreep of kende. Je krijgt per opgave beperkt informatie en daar moet je je antwoord op baseren. Maar door die beperkte informatie kun je eigenlijk geen goed oordeel vellen. Tenminste, dat vind ik. Volgende keer ga ik beide opties uitleggen in mijn antwoord. Dan moet het wel goed zijn. Want ik ben ondertussen wel een streber geworden volgens mij......

1 opmerking:

  1. Haha, goed om te lezen dat ik dus niet de enige ben die hier last van heeft.

    BeantwoordenVerwijderen