dinsdag 1 november 2016

Oeps, een blog.

En ja, dan heb je opeens je eigen blog!. Heel lang zat ik er al over te dubben of ik een blog zou maken of niet. Want wie zit er nu op mijn belevenissen te wachten? En kan ik wel de juiste snaar raken zodat mensen het eventueel willen lezen? Vragen en onzekerheden alom. Misschien wel heel herkenbaar voor je.

Een leuk stukje schrijven is niet zo makkelijk weet ik uit ervaring. Een stuk schrijven voor ons personeelsblad leek makkelijker dan het was. Ik hard aan de slag maar het bleef alleen maar bij feiten. Het stuk was niet makkelijk leesbaar, niet echt fun om te lezen. Een klein drama voor mij dus. Gelukkig was daar een lieve collega van de afdeling communicatie die het wel wat wilde opleuken voor mij. Nou, dat opleuken is haar zeker gelukt. Ik was best trots op ons gezamelijke stukje. En ja, ik ben dan zo eerlijk om te vertellen dat ik geholpen ben als ik een compliment daar voor krijg.

En nu, dan toch maar die blog. Lekker eerste voor mezelf zonder er ruchtbaarheid aan te geven. En voor de verdwaalde lezer die er toevallig op komt. Wel heel erg veilig zo. En daar hou ik toch ook wel een beetje van. Maar ik wil uit die comfort zone, dingen ontdekken, mezelf uitdagen, ontwikkelen enz enz. En de eerste stap daarvoor is nu gezet met een eigen blog. Nu nog de uitdaging aandurven om het te gaan delen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten